محصولات و خدمات

محصولات شرکت:

  • گزارش شناخت کسب و کار 

در این گزارش که از پنج بخش تشکیل شده است به توضیح کلیات شناخت، سوابق مشابه و اقدامات قبلی، روش انجام شناخت، تحلیل اطلاعات بدست آمده و در نهایت ارائه پیشنهادها و راه کارهای اجرایی پرداخت می شود.

گزارش شناخت صاحبان و مدیران کسب و کار را به شکل عمیقی با وضعیت محیط داخلی و خارجی شرکت آشنا می کند و آنها را در اتخاذ تصمیمات کمک می رساند.

  • برنامه راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی

برنامه تدوین شده در سطح راهبردی شامل موارد کلان شرکت مانند چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی ها می باشد.

همچنین به شکل کامل به تجزیه وتحلیل کسب و کار، نقاط قوت و ضعف و تهدیدها و فرصت ها می پردازد. 

یافتن جایگاه رقابتی شرکت و تجویز استراتژی های مناسب با جایگاه شرکت بخش دیگری از برنامه تدوین شده است.

در بخش تاکتیکی ضمن مشخص کردن برنامه فعالیت و اهداف هر بخش از شرکت شرح وظایف و اقداماتی که در راه رسیدن به هدف هر بخش باید انجام دهد مشخص می شود. 

برنامه هایی مانند مارکتینگ پلن و برنامه های مالی و بودجه و غیره در این بخش تهیه می شود، شایان ذکر است این سایر برنامه های تاکتیکی که در راستای اهداف اصلی است در این بخش تهیه می شود.

بخش سوم برنامه شامل برنامه های عملیاتی می باشد و پروژه ها به تفکیک و با جزئیات در این بخش مشخص می شود.

نقشه استراتژی و سنجه های ارزیابی به همراه زمان و نحوه کنترل و نظارت برنامه ها نیز در بخش جداگانه ای تهیه می شود.

  • تجزیه و تحلیل فرصت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری 

در راستای کمک به سرمایه گذاران و سرمایه پذیران فرصت مورد نظر فعالان اقتصادی تجزیه و تحلیل و گزارش های مربوطه به آنها برای تصمیم گیری ارائه می شود.

  • برنامه بازاریابی

برنامه بازاریابی و مدیریت برند به تفکیک و با جزئیات مارکتینگ هر محصول برای رقابت تهیه و ارائه می شود.‌

  • راه حل های مورد نیاز کسب و کارها 

متناسب با وضعیت هر کسب و کار راه حل هایی با توجه به شرایط آن کسب و کار طراحی و تقدیم می شود که این راه کارها و راه حل های می تواند در زمینه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، مالی و غیره باشد.

  • بررسی و تهیه گزارش های شرکت های غیر بورسی برای ورود به بازار سرمایه همراه با ارائه راه کارها و استاندارد سازی صورت های مالی از طریق نهادهای مالی.

خدمات:

 مشاوره توسعه کسب و کار در زمینه های زیر:

  • شناخت و تحلیل کسب و کار
  • تدوین برنامه ها
  • آموزش تدوین کسب و کار
  • اجرای برنامه های تدوین شده
  • مدیریت برند و برنامه بازاریابی
  • مشاوره پذیرش و عرضه در بازارسرمایه از طریق نهادهای مالی
  • مشاوره تامین مالی از طریق نهادهای مالی
  • مشاوره مدیریت دارایی 
  • مشاوره در زمینه بازار سرمایه و نحوه استفاده از انواع ابزارهای مالی 
  • مشاوره در زمینه شناخت نهادهای مالی و استفاده از آنها در فرایند سرمایه گذاری و سرمایه پذیری 
  • مشاوره در زمیه انواع سرمایه گذاری 
  • مشاوره تجدید ساختار سرمایه و دارایی های شرکت برای بهینه سازی منابع و مصارف 
  • مشاوره ارزشگذاری از طریق نهادهای مالی 
  • بازاریابی خرید و فروش شرکت ها 
  • مشاوره مدیریت ثروت
  • مشاوره مدیریت ریسک 
  • مشاوره مدیریت سرمایه
  • مشاوره Fintech